De eerste loodjes - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu De eerste loodjes - Reisverslag uit Lourdes, Frankrijk van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu

De eerste loodjes

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

05 September 2014 | Frankrijk, Lourdes

Vertrek 1 sept uit ZWOLLE naar Schiphol om 15.15 en daarna op schiphol wat rondgekeken. Vertrek met Thalys om 17.30 uur naar Parijs hier aangekomen om 20.30 uur waar we met de metro naar een ander station moesten, erst zien welke metro we moesten hebben waarna we in de verkeerde richting gingen, bij de volgende stop uitgestapt en terug de andere kant op, we dachten tijd zat te hebben maar toen we bij de nachttrein aankwamen konden we direct instappen en enige tijd later nadat we onze slaapplaats hadden gevonden vertrokken we naar Lourdes, in Lourdes aangekomen om 6,15 hier even lekker op een stoel gezeten na een nacht in een te kort bed.In Lourdes rond gekeken bij de grot van Bernadette en aldaar een kaars opgestoken voor moeder, pa en jan en alleman.Hierna overnachtingsplek opgezocht en ons daar gemeld waarna we zonder rugtas door Lourdes zijn gewandeld en van alles hebben gezien,'s avonds was er een grote processie dit was de eerste en tweede dag. Groeten allen