Voorbereiding - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

25 Augustus 2014 | Nederland, Raalte

Hallo allen,
Komende 7-8 weken gaan we een wandeltocht doen van Lourdes naar Santiago de Compostella over een afstand van ongeveer 1100 km samen met mijn kameraad en wandelmaat Tom Tielbeke zie ook http://www.tomtielbeke.waarbenjij.nu
Die ik al 49 jaar ken vanaf de 2e klas lagere school.
Na enkele heftige dagen met de begrafenis van moeder gehad te hebben moeten we toch weer de draad oppakken en ons klaarmaken voor vertrek.
Deze laatste week voordat we vertrekken alles controleren en bij elkaar voegen voor vertrek as. maandag 01-09-14.
Na enkele keren te hebben geoefend met 11,5kg bepakking hopen wij hier klaar voor te zijn, het plan is om gemiddeld 25km per dag te gaan lopen wat neerkomt op 44 wandeldagen van ongeveer 5a6uur. Zie hier een koppeling naar de route die wij lopen vanaf Lourdes

• 25 Augustus 2014 - 18:48

Marloes:

Heel veel plezier!!

• 26 Augustus 2014 - 21:45

Ria Spikker:

Dag broer veel succes met de laatste voorbereidingen .

Ja was een heftige week maar je kunt het ,leuk om jou te volgen via de site groeten uit Lettele Hans en Ria

• 26 Augustus 2014 - 22:52

Betty:

Hi Gerard, gecondoleerd met het verlies van je moeder. Jeetje, net voordat je weggaat. Wat geweldig dat je dit gaat doen! Wij komen net terug uit dit gebied. Vorige week waren we nog een dagje in Estella waar ik stage heb gelopen. Veel plezier! Ik ben benieuwd. Leuk dat we je kunnen volgen.

• 26 Augustus 2014 - 23:16

Agnes Egbertzen:

TOPPERTJE succes

• 27 Augustus 2014 - 07:08

Anita Reimert-van Den Enk:

Tom en Gerard heel veel succes met jullie wandeltocht en ik ga jullie zeker volgen.

• 27 Augustus 2014 - 07:55

Ilse:

Hoi Gerard, heel veel plezier en geniet ervan!

• 27 Augustus 2014 - 08:15

Cisca Tutert:

Veel plezier samen, en steek een kaars op in Lourdes, voor Pa en Ma namens ons allen.
    Succes!

• 27 Augustus 2014 - 08:44

Wilma Daggenvoorde :

Gerard heel veel succes met het lopen, mooi dat we je zo kunnen volgen! en Tom ook heel veel succes.
    Groetjes van ons allen.

• 27 Augustus 2014 - 15:05

Jolanda Niens:

Dag Gerard, ik wens je, samen met je maat, een hele goede reis. Veel plezier maar ook bezinning. Succes!

• 27 Augustus 2014 - 15:43

Sander:

Wij wensen jullie heel veel succes en veel plezier.

Conelgro Deventer

• 30 Augustus 2014 - 13:03

Anton En Anke Reilink:

Hey Gerard, allereerst gecondoleerd met het verlies van je moeder.
    heftige tijden voor je, wij wensen je heel veel succes met je wandeling en je maatje natuurlijk ook. Vinden het erg leuk om jullie te volgen, een hele goeie reis en veel plezier!
    groetjes ook voor Cora,

Anton en Anke Reilink

• 30 Augustus 2014 - 19:29

Els Tenhagen:

Het Gerard top dat je dit gaat doen! Een echte bikkel ben je hoor! Heeeeel veel succes we gaan je zeker volgen!

• 31 Augustus 2014 - 11:17

Harrie Biesterbos:

Gerard en Tom. Goede reis morgen naar Lourdes en daarna een bon Camino. Ik zie jullie dinsdag over een week in Saint Jean Pied de Port dan help ik jullie de Pyreneeën over. Houd ons een beetje op de hoogte.

• 31 Augustus 2014 - 21:49

Doortje En Gerard Veldkamp:

Gerard en Tom, Heel veel wandelplezier en geniet van alles wat je op je pad tegenkomt. En voor het thuisfront alle goeds!
    BON CAMINO !

• 01 September 2014 - 21:23

Gerard En Marianne:

Hallo Gerard en Tom,

Nu zijn jullie dus in Lourdes en de tocht gaat beginnen.
    Een Bon Camino ! Erg leuk om jullie te volgen.

• 04 September 2014 - 16:41

Herman Tibben:

Heel veel succes en plezier met jullie tocht.
    Neem de tijd en geniet er van.
    Voor Gerard; geen problemen op de zaak, het lopt (wat toepasselijk) op rolletjes.

• 06 September 2014 - 19:33

Johan En Mia Huisman:

Hoi Gerard ( en Tom ) en (Harrie) Wel een beetje laat , maar wij lopen (elke dag) met jullie mee.
    Toi----------- Toi groet van ons

• 07 September 2014 - 13:33

Louis En Betsie:

Hallo Gerard,
    Wil jij vandaag een mooi serenada aan mijn broer(tje) geven voor zijn verjaardag, als wij het doen kan hij het niet horen, nog een hele mooie tocht samen gewenst!
    Groetjes, Louis en Betsie.

• 08 September 2014 - 10:31

Lucie Anton En Sandra:

Hoi Gerard en Tom,

Leuk om zo jullie wandeltocht en belevenissen te kunnen volgen. We wensen jullie veel plezier toe.
    Groetjes, Lucie Anton en Sandra

• 26 September 2014 - 20:49

Gerda:

Gerard en Tom, Heel veel loopplezier toegewenst en wij zijn benieuwd naar jullie belevenissen en ervaringen! Geniet van alles wat groeit en bloeit en wat je tegenkomt op jullie wandeltocht.
    Een hartelijke groet,
    Hein en Gerda Koenjer