7-8 oktober - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu 7-8 oktober - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu

7-8 oktober

Door: Tom

Blijf op de hoogte en volg Gerard

09 Oktober 2014 | Spanje, Tríacastela

Op 7 okt weer samen gelopen van Villafranca naar la Faba. Het was een mooie route mooie omgeving met op het laatste veel klimmen.

Op 8 okt gestart van La Faba naar Triacastela .
Gerard heeft het eerste stukje meegelopen maar voelde zich toch niet goed en heeft de taxi gepakt. Ik ben alleen verder gaan lopen het was erg slecht weer flinke storm en regen. De omgeving was prachtig Gerard heeft alvast weer een Albergue geregeld prima voor elkaar.
Ik het laatste stukje afdaling gevallen erg glad dikke enkel buil aan het hoofd maar voel me goed en kan nog wel lopen.
Morgen verder naar Sarria.

  • 09 Oktober 2014 - 08:56

    Marloes:

    Jullie verhalen worden aanzienlijk korter. Saai he? Om alleen dingen te doen? Dan maken jullie minder mee he? Succes nog de laatste km's!

  • 09 Oktober 2014 - 10:43

    Berend Dijsselhof:

    Hoi Gerard en Tom, op de valreep (schijnbaar) nog even een reaktie vanaf de wijheseweg.
    Knap wat jullie doen, en ik denk dat de laatste loodjes nog wel even zwaar zullen gaan wegen.
    Heb van Magda deze site doorgekregen, en zal nu dagelijks even kijken. Voor nu stop ik er even mee, en wens jullie een flinke portie doorzettingsvermogen voor het laatste stuk.

    groet berend

  • 09 Oktober 2014 - 10:43

    Berend Dijsselhof:

    Hoi Gerard en Tom, op de valreep (schijnbaar) nog even een reaktie vanaf de wijheseweg.
    Knap wat jullie doen, en ik denk dat de laatste loodjes nog wel even zwaar zullen gaan wegen.
    Heb van Magda deze site doorgekregen, en zal nu dagelijks even kijken. Voor nu stop ik er even mee, en wens jullie een flinke portie doorzettingsvermogen voor het laatste stuk.

    groet berend

  • 09 Oktober 2014 - 18:26

    Gerard En Els:

    Hoi Gerard en Tom,

    Wat een tocht zeg! De laatste loodjes wegen echt wel zwaar voor jullie. Toch zijn jullie beide echte bikkels en geven niet op; chapeau !!!
    We wensen jullie dan ook nog heel veel soepele kilometers. Zet 'm op!!!!!

    Gerard en Els.

  • 10 Oktober 2014 - 15:25

    Ria Spikker:

    Dag jongens ,

    Ik zou zeggen jee doe maar kalm aan ,regen glad gevallen beroerd .

    De laatste zware loodjes wel een topprestatie hoor super .


    Geniet nog van het samen zijn en hopelijk nog veel wandelplezier en broer zet hem op !!

    GROETJES UUT Zonnige lettele

  • 12 Oktober 2014 - 07:12

    Henneke:

    Tjee wat een tocht maken jullie. Chapeau. Harry en ik zijn in het mooie Zuid Afrika, zijn net door de Golden Gate Highland National Park gereden, prachtig, de reis gaat verder via de gardenroute, Tsisikamma, jou wel bekend staat ook op het programma.
    Ik wens je nog een goede tocht in gezondheid!! Je vriend ook natuurlijk.

    Groeten uit Clarens ZA, Henneke en Harry

  • 12 Oktober 2014 - 12:55

    Janny Withaar:

    Hoi Gerard en Tom
    Wat heftig zeg sommige momenten! Maar een knappe prestatie !!
    Goed bezig ! Volhouden zet em op!
    Heel bijzonder
    Groetjes van fam Withaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Tríacastela

Mijn eerste pelgrimstocht

Weg van alle drukte

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2014

Einde pelgrimstocht

19 Oktober 2014

12-13-14-15 oktober

13 Oktober 2014

9-10-11 oktober

09 Oktober 2014

7-8 oktober

07 Oktober 2014

Dipje
Gerard

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 15718

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 24 Oktober 2014

Mijn eerste pelgrimstocht

Landen bezocht: