13e dag naar Estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu 13e dag naar Estella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu

13e dag naar Estella

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

17 September 2014 | Spanje, Estella

Vanmorgen vroeg op 6.10 uur na een heftig gezaag van een groot bos waren denk ik alle bomen wel aan knuppeltjes gezaagd.We hadden een god ontbijt wat we niet hadden verwacht bij aanmelding.Via Puente La Reina Gares naar Maneru gelopen waar we even hebben gerust, daarna door naar Cirauqui richting Lorca waartussen we een pauze hebben gehad aan de kant van de weg naast een brug.Het leek erop dat het ging regenen en Tom heeft even geprobeerd of de regencape enz allemaal paste maar voor dat we weer verder gingen weer in origineel tenue.Onderweg enkele mooie vergezichten en straatjes in de dorpen die we doorliepen.Nadat we in Estella waren aangekomen en we bij een benzinestation uit hebben gerust waren we weer fit om nog wel enkele km te lopen naar de volgende refugio in Ayegui waar we ons hebben aangemeld dit was een oude sporthal welke was vernieuwd en prima slaapzaal in de kelder voor 25 pers met alle voorzieningen en geen stapelbedden Vandaag 28 km gelopen