14e dag naar Sansol - Reisverslag uit Sansol, Spanje van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu 14e dag naar Sansol - Reisverslag uit Sansol, Spanje van Gerard Koopman - WaarBenJij.nu

14e dag naar Sansol

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Gerard

17 September 2014 | Spanje, Sansol

Geslapen in weer een refugio voor weinig veel snurkende mensen om ons heen. Vanochtend waren de eerste alweer wakker om 05.30 het zijn veel Australiërs Engelsen Amerikanen en Spanjaarden lopen dan rond met een lampje op hun voorhoofd en praten fluisterend met elkaar. Wij zijn om 06.30 uur opgestaan en zijn om 07.15 uur gaan lopen. Ons plan was om naar los arcos te gaan maar zijn een dorpje verder gekomen. Het lopen gaat goed we blijven wel klimmen en dalen maar zijn er waarschijnlijk meer aan gewend. Het landschap is prachtig en afwisselend zie de foto,s . Vandaag weer een 25 km afgelegd. In los arcos hebben we de kathedraal bezocht en een kaarsje opgestoken voor alle mensen die we lief hebben en met ons mee leven. We hebben nu een mooie slaapplaats gevonden waar we een eigen kamer hebben met eigen bad . De mevr gaat voor ons koken kookt altijd hetzelfde gerecht maar zal waarschijnlijk wel goed bevallen. Zo nu eerst rust en morgen richting locrono.Vandaag 25 km gelopen.

• 17 September 2014 - 17:37

Gerard Koopman:

Foto's komen volgende week.

• 17 September 2014 - 21:06

Ria Spikker:

Dag pelgrimswandelaars.

FIJN DAT HET NU WAT BETER GAAT ,ZAL ZEKER WENNEN ZIJN ,VOORAL MET DE HITTE .

Mooi dat er kaarsjes branden !!

Leuk om te horen hoe het gaat zijn dan ook erg benieuwd na de foto S

Wij wachten af ,kun je vertellen hoeveel kilometers jullie al gelopen hebben !!!

En hoeveel jullie er nog mogen wandelen !!!

Groetjes uut Lettele ,en wandel ze nog

• 18 September 2014 - 19:42

Harrie Biesterbos:

Dag Zwervers,

Mariet en ik staan op een camping in Oosterhout en genieten van de Hollandse nazomer. Zo te horen zitten jullie inmiddels in een goed ritme en gaat het goed met jullie. Goed om te horen. Ik denk dat langzaam Burgos in beeld komt. Neem daar een dagje rust en ga genieten van de prachtige kathedraal. Veel plezier nog en werkte met (hout)zagers 's nachts. Groeten Harrie en Mariet

• 18 September 2014 - 19:44

Harrie:

Werkte moet sterkte zijn natuurlijk (stomme autocorrectiecode)

• 22 September 2014 - 15:42

Harold En Esther:

Hoi Gerard,

We wisten helemaal niet dat jij deze geweldige tocht zou gaan maken. Na onze hectische dagen vorige week, komen we nu weer toe aan de gewone dagelijkse dingen. Vandaar dat we nu ook pas echt zien waar jij mee bezig bent. Geweldig, petje af. En wat was het fijn om jou berichtjes te krijgen!! Dank daarvoor.
    Vanaf nu blijven wij je volgen.

Heel veel succes, en heel veel plezier.

Groeten Harold en Esther